loading...
سایت تفریحی کمپــــ فارسی|بروزترین مجله تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
فارســـــ کمپ بازدید : 606 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

    

مهران مدیری در مراسم رونمایی از سریال جدیدش گفت در این مجموعه با مسئولان و مردم شوخی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شنبه چهره‌های محبوب عرصه طنز ایران و اصحاب رسانه به بهانه رونمایی «شوخی کردم»، جدید‌ترین سریال مهران مدیری دور هم جمع شدند.

مدیری در این مراسم که با اجرای محمد سلوکی همراه بود، با تاکید بر اینکه هیچ ایده‌ای برای این برنامه نبوده و صرفا یک دور همی ساده برگزار شده، گفت: «این مراسم بهانه‌ای بود که بعد از مدت‌ها دور هم جمع شویم و بخش‌هایی از مجموعه «شوخی کردم» را کنار هم ببینیم.»

او ادامه داد: «این مجموعه یک ایده اولیه داشت و با صحبت‌هایی که با تیم نویسنده داشتیم به این فکر کردیم که مجموعه شامل آیتم‌های کوتاه باشد.»

کارگردان مجموعه «شوخی کردم» با اشاره یه اینکه افرادی که در این سریال با آن‌ها شوخی می‌شود از دو طیف سیاسی و اجتماعی هستند گفت: «۶۷ بازیگر در این سریال نقش آفرینی کردند و سعی کردیم کارهایی متفاوتی انجام بدهیم، مثل اینکه آیتم‌هایی موسیقی ما در کنار آیتم‌های نمایشی بخش جداگانه‌ای دارد.»

او ادامه داد: «یک سمت حرف ما مسئولان بودند و سمت دیگر مردم و کلا شوخی کردیم.»

مدیری در پایان گفت: «امیدوارم این سریال به لحاظ اجتماعی کار مفیدی باشد.»

در بخش‌ دیگری از این مراسم ابراهیمی، معاون مالی و اقتصادی شرکت صنعتی گلرنگ درباره مجموعه «شوخی کردم» توضیحاتی ارائه داد و در ادامه‌ بخش‌هایی از این مجموعه برای حضار پخش شد.

فرخ نعمتی، داریوش اسد‌زاده، رابعه اسکویی، بهنوش بختیاری، سحر ولدبیگی، خشایار الوند، نیما فلاح، فاطمه هاشمی، نادر سلیمانی، علی قربانزاده، سامان مقدم، ستاره اسکندری، مهراب قاسم خانی، شقایق دهقان، سحر زکریا، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، جواد رضویان، سروش صحت، ستاره پسیانی، فلانک جنیدی، رضا نیکخواه، مهران غفوریان، رضا یزدانی، عارف لرستانی، امیر مهدی ژوله، حمید برزگر، شبنم قلی‌خانی، لاله اسکندری، سهیلا رضوی، محمدرضا هدایتی از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

اولین اپیزود مجموعه «شوخی کردم» از ۱۵ دی در دو قسمت در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. هر اپیزود ۲۰ الی ۲۵ آیتم دارد که شامل دو قسمت ۸۰ دقیقه‌ای است. قسمت‌های بعدی «شوخی کردم» قرار است هر ۱۰ روز یک بار از شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    من .... هستم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1229
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 126
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 6,041
  • بازدید سال : 68,691
  • بازدید کلی : 5,396,979
  • کدهای اختصاصی