loading...
سایت تفریحی کمپــــ فارسی|بروزترین مجله تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
سمیه راد بازدید : 191 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

دلم از نبودنت پر است ، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد !...


***

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل
چشم فراموش میکند اما دل هرگز !
پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد …

***
در همین حوالی کسانی هستند که
تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمی توانند بکشند…

اما حالا در آغوش دیگری نفس نفس می زنند…

***

دلم از نبودنت پر است ، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد !

***

چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری

از سادگی نیست

شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی !!!

***

کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود…

میـــزدم میزدی ….

نمیــــزدم نمیزدی …
***

دلم به بهانه ندیدنت گریست
بگذار بگرید و بداند هرچه خواست همیشه نیست …
***

هیچگاه ادعای خاص بودن نکردم،
اما خاص بودن عشق تو…
مرا هم خاص کرد
***

روزایی که “تو” توشون نیستی ، حیفم میاد زندگیشون کنم …
***

می گویند عشق خدا به همه یکسان است
ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد
وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …

***

عشق یعنی اینکه وقتی یه اس ام اس ازش میاد حتی قبل اینکه بدوونی چی نوشته لبخند میاد روی لبت،
همینکه یه لحظه بهت فک میکرده واست اندازه یه دنیا می ارزه
***

عشق فراموش کردن نيست بلکه بخشيدن است.

عشق گوش کردن نيست بلکه درك كردن است.

عشق ديدن نيست بلکه احساس کردن است.
عشق جا زدن و کنار کشيدن نيست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است.
***

مرا دوست بدار،

اندک ولي طولاني .

***
❤ خدایــــــ ـا!
کمـــــی بیا جلوتـــــ ــر
میخواهـــم چیزی در گوشَت بگویـــــــم
این یک اعترافــ است
مـ ــــن
بی عشقـــــ ـم
دوام نمــــ ــی آورم...
حتـــــــی یک لحظــــــــه...❤
***

“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد …
***
به یادت هستم تا روزی که تابوتم همچون قایقی روان بر دوش مردم باشد !
***
یکی گردنش کبود میشه...
یکی زیر چشمش...
زندگی ها خیلی متفاوته...

***

یادمان باشد:
بعضی از آدم ها ارزش
خاطره شدن هم ندارند.

***

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر
شخصیت من چیزیه که من هستم
اما برخورد من بستگی داره به اینکه:
"تو" کی باشی...

***

مــهـــم نــیـــســـت چـــقـــدر بـــالایــــی ،
مـــهـــم ایـــنـــه که اون بــــالا
لاشــــخــــوری یــــا عقاب . . .
***

يكى از سخت ترين كاراى دنيا
اينه كه به ديگران توضيح بدى
الان دقيقأ چه مرگته !!!

***

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    من .... هستم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1229
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 126
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,014
  • بازدید ماه : 9,306
  • بازدید سال : 71,956
  • بازدید کلی : 5,400,244
  • کدهای اختصاصی